woensdag 25 augustus 2010

Weer eens een artikel

Hallo Lezers,

Inmiddels ben ik alweer een paar dagen thuis, maar nog niet in de gelegenheid geweest mijn blog bij te werken * shame on me *

Vorige week heb ik sinds tijden weer eens een scrapbook layout gemaakt, het resultaat zien jullie hieronder.



Verder ben ik vorige week donderdag naar de Knotsgekke kaarten en scrapdagen geweest in Zwolle, daar heb ik karton gekocht, mooi design papier & knipvellen. Ook heb ik een workshop gedaan, een schilderij van papier, gemaakt met decopatch, ook dit resultaat zie je wederom :)



Afgelopen maandag heb ik een intake gehad voor de opleiding Commercieel medewerker marketing en communicatie, MBO niveau 4, en volgens de man die mijn intake verzorgde was ik een geschikte kandidaat voor de opleiding, dus daar ben ik erg blij mee :)

Gisteren ben ik bij een hobbyvriendin in Hengelo geweest, gezellig samen ATC kaartjes gemaakt, met stempel technieken, en dit verveelt echt nooit! Ook heeft zij mij besmet met hobbydots. Maar niet alleen dat, ik zag bij haar ook een geweldige 3 luik kaart, wat mij op het idee bracht zoiets ook eens te proberen.





Vanmiddag(eind van de middag) nog even bij een goede kennis geweest, en daarvoor heb ik op bestelling een geboorte kaartje gemaakt, het resultaat ook weer hieronder!



Zo nu weten jullie weer een beetje wat mij de afgelopen week heeft bezig gehouden, voor morgen staat een bezoek aan de tandarts op de planning, ook moet ik voor mijn zusje op pad, zij zoekt mooie buikbanden, en die hebben ze in Den Helder niet zoveel :(

Laten jullie even weten wat jullie ervan vinden?

Liefs Désiree

Geen opmerkingen:

Een reactie posten