woensdag 14 juli 2010

Aankomst Sauerland Warstein - Westendorf

Hallo Lezers,

Gisteren zijn wij rond 11 uur vertrokken uit Nederland, naar Warstein - Westendorf toe, onderweg hebben wij nog een pauze gehouden met lekkere broodjes ei, slaatje en kaas :) Rond half 2 zijn we aangekomen, terwijl we eigenlijk om 14 uur in zouden kunnen, maar dit was voor de mensen van het huisje geen probleem. Ze heeft ons alles aangewezen, en wat een luxe heeft dit huisje, het is alles behalve een proto-type duits huisje, geen bloemetjes bankstel, en truttige bloemetjes kleedjes, maar moderne uitstraling, en zelfgemaakte schilderijen aan de muren :)
We hebben de tassen uitgepakt en zijn daarna rond half 4 boodschappen gaan doen, tussen het uitpakken en boodschappen doen zelfs nog wat kaartjes gemaakt, want uiteraard mijn materiaal heb ik altijd bij mij.. Na het boodschappen doen hebben we besloten wat te gaan eten, want inmiddels was het al rond de klok van 17.00. Echter was dat net als voorgaande jaren, niet echt een succes want er zit weinig in de omgeving, na 3 keer het dorp te zijn rondgereden uiteindelijk toch een leuk restaurantje gekozen, en het resultaat was lekker, Marc en Jolanda hadden een snitzel Milano, een dubbelgevouwen snitzel, met daartussen kaas, salami en plakjes tomaat, daarbij hadden hun een soort aardappeltjes met puree erin, en kroketjes. Hilbert en ik hadden een zigeunersnitzel, nou dat was me toch een homp-vlees, paste nauwelijks op ons bord, ik had er patatjes bij(ja alweer, wat anders he?) en Hilbert aardappelschijfjes met spekjes(lijkt erg op de aardappeltjes van oma kuik, ook zo vet!) Na het eten was ik dus ook behoorlijk vol! zo vol dat Hilbert, Jolanda en Marc nog een stuk gingen lopen, en ik thuis ben gebleven om te hobby'en :) We hebben nog even buiten koffie gedronken en daarna rummykub gespeeld, Allemaal wel een keer gewonnen, maar Hilbert onterecht, hij hield alle stenen achter zijn bordje(ja zo kan ik het natuurlijk ook!) zal het vanavond wel ff bewijzen, jullie lezen dit morgen!(eigenlijk dus vandaag nog!)

Liefs Désiree, Marc (en natuurlijk Hilbert en Jolanda)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten