vrijdag 16 juli 2010

Alweer de 3e dag in Sauerland

Hallo Lezers,

Gisteren alweer vroeg dag, om 8.15 waren we allemaal wakker, rustig aankleden en aan het ontbijt, lekkere duitse harde broodjes, ik heb altijd witte broodjes, de rest hier heeft liever bruine broodjes. Om 11.10 zijn we hier vertrokken om een rondje te lopen van 5,5 km, maar de aanloop naar het rondje toe was ook 700 meter. Onderweg wilde Marc nog een geocache oppakken, bij een oude treinwagon, maar die was onwijs goed verstopt, Marc heeft hem dus ook niet gevonden, maar hij en Jolanda zijn wel hele slechte verliezers, want opgeven dat is er niet snel bij, ze zijn de treinwagon dan ook wel 10 keer omgelopen. Ik weet zeker dat ik hem zo zal vinden hahaha.. Rond 13.15 waren we terug bij het huisje, even een broodje gegeten, en daarna zijn we richting Soest gegaan! Leuk stadje, waar een H&M zit, en ook een C&A. Ik heb bij de H&M witte hemdjes gekocht, voor onder mijn doorschijnende tunieken. Bij de C&A had ik eigenlijk alleen een riem wilen kopen, maar ze hadden polo's voor EUR 4,50. Ik had een bruine gepast en een gele, maar de gele paste niet, toen liet ik marc een andere gele halen, maar die kwam met een blauwe en een paarse, en waren ook heel leuk! Uiteindelijk hebben we rond half 6 in Soest wat gegeten op een pleintje, waar Hilbert een bot in zijn snitzel had, dat gaf nog wel wat ophef. Er is een klein stukje van zijn tand afgebroken. Maar de schade is geloof ik nog beperkt gebleven. 's avonds zoals gewoonlijk weer rummykub gespeeld, en dit keer heb ik dik gewonnen!!

Tot morgen allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten